arton

Carry yourself like a queen

Kommentarer
Postat av: Gissa vem - Karrobarro såklart!

Saffi - min guldsten i livet.

du har en så stor plats i mitt hjärta & du får likaså mitt hjärta att slå.



Tack själv, för att vi är dem vi är idag - som vi alltid varit. Jag är så glad att jag har en sån vän som du, som jag kan dela allting med!

Tacka Dennis, för att han tar hand om dig & ser efter dig när inte jag kan vara där och göra det! För ibland mår jag så dåligt, just för att vi inte är så långt ifrån varann, men ändå ses så sällan. Jag saknar dig min fina vän!

& jag älskar dig - ifrån djupet av mitt hjärta.



Sofie 'hjärta' Karolin - en vänskap som är evig.

2010-12-17 @ 16:18:05
URL: http://josei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0