femton


hopp.happ. bilden är sen 1:an på gymnasiet.
- det var början. nu står vi snart vid slutet av våra 3 år på Örkelljunga Utbildningscentrum.
bilden är lite snabbt ihopfixad i paint, i know. men ni överlever.
ja tänk. första ring. Karolin gick med oss i början, och det var det bästa skolåret jag någonsin varit med om!
saknar dig hjärtat. jag saknar allt med oss.
Jag vet inte, kände väl för att vara lite nostalgisk nu när det närmar sig student. Därav bilden.
men en sak är säker - våra minnen kommer alltid finnas kvar! ♥
Sp07 - vi 5 ♥


Karolin Ann-Sofie♥ Betina♥ Sofie♥ Viktoria♥

Tack för alla fina stunder vi delat,
tack för allt roligt vi upplevt tillsammans
dessa 3 åren.

Kommentarer
Postat av: annso

WOHO du har återupplivat din blogg ser jag ;) :D! Vad kul :), du får fortsätta sen när du är i England ju, så att jag kan se vad som händer i ditt liv! Sofie, jag tänkte att vi kan dra till stranden någon dag med vicki också och ha det kul :)?

Iallafall, tack för all tid med dig Sofie, med alla oss! <3

2010-06-17 @ 19:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0