tretton

tja tja bloggen! :*

haha. lät som Kissie där för ett ögonblick. usch.
kan ni inte höra henne framför er, med hennes stora barbieläppar säga:
"tjaaaaa älskade bloggläsare, det är jag; Sveriges största bloggerska? saknat miiiiiig?"

anyway. nog om henne. vet inte vrf ja skrev det ens. men får ryck på henne varje gång ja läser hennes blogg. hon är så .. Kissie. helt enkelt utan att säga för mycket dumt. ;p

Idag, inte mkt gjort idag faktiskt. Vatt med pappa och lämnat in ett armband på gravyr. kommer bli finfint!
sen har jag tillbringat dagen hos farmor, målat hennes naglar haha och bara pratat lite strunt.
mysigt mysigt!

Dagens låt idag får nog faktiskt bli
Marvin Gaye - Let's get it on
haha. kan inte låta bli, den är ju bara så härlig.
liksom en sådär skön låt, och man kan inte låta bli och le när man hör den. elr jag iaf. it's a classic!


hey hey hey! har ni tänkt på att det bara är 10 dar kvar tills studenten?!
helt sjukt. Började nyss Lekis för sjutton.
Kommer ihåg det som om det vore igår. jag vågade inte gå in först, tyckte det var superpinsamt. haha.
men sen sa Louise att vi kunde sitta under biljardbordet så ingen såg oss, och bygga med klossar.
Och nu nästa fredag kommer jag stå där utanför skolan, som 18-årig student?!
- Början på resten av mitt liv.
helt sjukt, säger jag bara. men samtidigt så fruktansvärt ROLIGT ska det bli.
det enda sorgliga blir att lämna Sp07. bästa 3 åren någonsin. Spo07 i hjärtat, always.

Nä. nu ska jag skaffa mig ett liv och hitta på något, förutom datorn, och främst .. Facebook.
Ha de godis.

xx



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0