elva


h-h-heej på er.
tänkte bara slänga upp ett snabbt inlägg om att jag är med och tävlar i en tävling på Melba.se,
där man sätter ihop en outfit man tycker om (du printscreenar & fixar ihop de hur du vill på ngt snyggt sätt)
sen skickar du bara in ditt bidrag till [email protected]
& vinnaren som presenteras nästa vecka FÅR outfiten du pusslade ihop!
Hur häftigt hade inte det varit?

Okej, jag har typ noll chans att vinna, det vet jag
men äsch vad gjorde det, en kvart av min tid var det värt att välja outfit & skicka in.

så här är mitt bidrag av vad jag vill ha!


S.A står för Sweet Attitude, för jag körde på en söt stil med en liten gnutta attityd!
+ att mina initialer också är S.A haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0