nitton

God kväll/natt?
Sitter i sängen nuja, täcket virat runt mig & laptopen i knät.
Tänkte bjuda på en random lista ikväll/natt - eller vad ni väljer att kalla det just nu!
Enjoy.

SPOTIFYTEST!
Gör såhär: Ta listan som du tycker är allra bäst, Den måste ha över 24 låtar och tryck på "shuffle" alltså slumpa, sen trycker du på next och skriver in låt namnen.

Hur mår du idag?
Fat Lip [tja, bet mig faktiskt i läppen idag. haha]
Kommer du komma långt i livet?
Goodies [yay! kommer gå bra för mig. Tur det väl.]
Hur är skolan för dig?
Magnificent [oj, mer än jag själv visste. haha!]
Vilken är ditt livs themesong?
I Only Wanna Be With You [om den visste hur rätt det varit.]
Vilken är din livshistoria?
Undead [hmm? tar man det här positivt eller negtivt?]
Hur ser din framtid ut?
Ta tag i situationen [jisses, spotify vet allt om mig! Freaky.]
Hur blir din morgondag?
Paparazzi [bring it! I'll put on my best smile. hehe]
Vad är det bästa med dina vänner?
Reason To Cry [ni är så underbara att jag gråter. glädjetårar dock ofcourse ♥]
Vilken sång beskriver dig bäst?
My Name Is Inga [HAHAHAHAHA - ingen kommentar. Klockren]
Hur ser ditt liv ut just nu?
Believe In Me [ja, det är vad jag strävar efter att ni ska göra.]
Vilken låt kommer spelas på din begravning?
Du Finns Inom Mig [underbar låt. & passande. Tack spotify!]
Hur var du som barn?
Right now NaNaNa [med andra ord var jag precis som jag är nu: Flummig, NaNaNa]
Vem kommer du gifta dig med?
He's a Pirate [haha, gött! gifter mig med en riktig sjörövare, det blir Rom till middag varje dag! aaaaargh!]
Hur ser världen på dig?
Circus [Färgglad, flummig & kaos?]
Vad tycker dina vänner om dig?
You Used To Hold Me [brukade? jag HÅLLER er om ni behöver en axel att gråta mot ♥]
Vad brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Rock Away [tja. jag är kanske lite vild av mig?]
Kommer du någonsin få barn?
Rebel Monster [hallåja. tydligen får jag barn. frågan är dock hur jag uppfostrat dom?!]
Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Vandraren [tror det stämmer på ett sätt. läskigt.]
Hur blir du igenkänd av folk?
Breathe Slow [hm, jag pratar så mycket så hinner knappt andas? haha.]
Vilken är din livsfilosofi?
Hello [funkar i alla väder!]
Vad tycker dina föräldrar om dig?
If I Could Turn Back The Hands Of Time [tja. hade dom kunnat. hade dom definitivt gjort det. & ändrat på några saker skulle jag gissa.]
Tycker andra att du är attraktiv?
Lovers In Japan [håhåja, har jag älskare i Japan, så är jag nog attraktiv allt!]
Vad kommer du säga när du gör slut med någon?
Clothes Off [Say what? Där ser man Sofie Andersson. där ser man.]
Hur ser du på sex?
Rock What You Got [hahaha. så sant så.]

Dock måste jag säga, att i vanliga fall brukar jag aldrig fylla i såna här listor och trams. Det kan ni andra gärna göra om ni finner det intressant, gör några åt mig med, så slipper jag! Men just ikväll, är jag extremt rastlös. uttråkad. flummig & ja, allmänt kola i huvudet. Den här listan fick duga. Den fick bli min räddning. Så läs, enjoy eller strunta i det! Vilket som passar. hehe. 

Nej.  Det var väl vad jag hade att skriva ikväll.
Ska försöka sova lite. John Blund står här och väntar.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0